.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماينده رشت با اشاره به كشته شدن 26 دختر دبيرستاني؛
بخشنامه های اجباری وزارت آموزش و پرورش از دلایل کشته شدن 26 دانش آموز است
شمال نيوز: عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت : کمیته آموزش و پرورش مجلس برای پاسخ گویی به سوالات و ابهامات پیرامون این حادثه فردا جلسه فوق العاده ای با حضور حاجي بابايي،‌وزير آموزش و تحقيقات در کمیسیون آموزش و تحقیقات تشکیل می دهد.

نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به درگذشت 26 نفر از دانش آموزان دختر ، خاطرنشان کرد: متأسفانه شب گذشته باخبر شدیم تعدادی از دانش آموزان دختر دبیرستاني بروجن استان چهارمحال و بختیار ی در سفری برای بازدید از مناطق جنگی جنوب کشور در حوالی بخش دهدز (بین لردگان و ايذه) در تصادفی وحشنتناک ، جان خود را از دست دادند.

جبار کوچکی نژاد  با اشاره به اينكه این اتفاق حادثه غم انگیزی برای جامعه فرهنگیان دانش آموزان و اولیاء آنان محسوب می شود، تصريح كرد:  کمیته آموزش و پرورش مجلس برای پاسخ گویی به سوالات و ابهامات پیرامون این حادثه فردا جلسه فوق العاده ای با حضور حاجي بابايي،‌وزير آموزش و تحقيقات در کمیسیون آموزش و تحقیقات تشکیل می دهد.

وي با اشاره به اینکه طبق بخشنامه وزارت آموزش و پرورش دوم متوسطه ها اعم از دختر و پسر موظف به اعزام  به مناطق جنوب هستند، تصریح کرد: این امر در راستای برنامه آموزش نظامی وزارت آموزش و پرورش انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه طبق بخشامه وزارت آموزش و پرورش اعزام دانش آموزان به مناطق جنوب 5 نمره آموزش عملی برای آنان در پی دارد، خاطرنشان کرد:نوع  بخشنامه  نیز هزینه های سنگینی را برای خانواده ها ایجاد کرده و وزارت آموزش و پرورش باید پاسخگو باشد.

رئیس کمیته آموزش و تحقیقات مجلس با بیان این مطلب که متاسفانه این قبیل بخشنامه های آموزش و پرورش منجر به ایجاد این مشکلات برای مردم شده است ، بیان داشت : بخشنامه دیگر آموزش و پرورش در خصوص  اجباری شدن شنا برای سوم ابتدایی ها نیز مشکلاتی را نیز در پی داشته است.

کوچکی نژاد به اقدام اجباری دیگر وزارت آموزش و پرورش اشاره و با بیان این مطلب که طبق بخشنامه این وزارتخانه مدیران واحدهای آموزشی نیز ملزم به دادن افطاری بودند، بیان داشت: همین امر منجر به بدهکاری چندمیلیون تومانی واحدهای آموزش و پرورش شده است.

عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس ادامه داد: اتوبوس حامل 26 نفر از دانش آموزان دختر مقطع دوم شهرستان بروجن چهارمحال بختیاری به دلیل عدم تمکن مالی مدرسه اتوبوس قابل اطمینانی کرایه نشده است همین بخشنامه های اجباری وزارت آموزش و پرورش منجر به دامن زدن حوادث هولناک از جمله جان باختن 26 نفر از دانش آموزان شده است.

حاجی بابایی فردا به کمیسیون آموزش و پرورش احضار شده تا بابت بخشنامه های اجباری که بسیار ی از آنها خسارات سنگینی به خانواده ها وارد کرده پاسخگو باشد.

جبار کوچکی نژاد گفت: آموزش و پرورش و دولت باید اینگونه بخشنامه های آموزش و پرورش را بررسی کند چرا که عدم توجه در این موارد مسائلی را به آموزش و پرورش و جان مردم وارد می کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 مهر 1391
نوش دارو بعد مرگ سهراب
نا شناس 30 مهر 1391
آيا فرزندان نمايندگان و يا وزرا يا رده هاي پايينتر حتي استانداران و... در اين اردوهاي حضور دارند...!!!!!!!!
علی 30 مهر 1391
امیدواریم بطور کلی اردوهای دانش آموزی حذف گردد,این اردوها علاوه براینکه اتلاف وقت دانش آموزان میباشد,هزینه برنیزمیباشد,مهم ترازهمه باعث دلهره والدین دانش آموزان میگردد,چراکه تقریبا هرسال این اردوها حوداث برای دانش آموزان بوجودآمده است,درحالیکه هیچ ارزش علمی نداشته است.
بی نام 30 مهر 1391
باز اشتباه از طرف مسولین
نا شناس 30 مهر 1391
يك خبرنگار در سوريه در منطقه جنگي كشته شد رسانه ها دولت و... اعتراض كردند كه... در لبنان 11 نفر در اثر انفجار كشته شدند نخست وزير استفاء داده است .... 26 گل خانواده هاي صبور پر پر شده اند ...وزير حتي حاضر به عذر خواهي نشد ! سپاه عذخواهي نكرد... آخه مگه توي اين كشور مسئولي هست پاسخگو باشه وكسي هم مگه هست كه پيگير باشه خداعالم است كه فقط روح پر فتوح شهداي عزيز ما را داغدار كردند وقلب رهبر فرزانه كشور عزيزمان
بابلی 1 آبان 1391
با سلام ، جناب آقای کوچکی نژاد نماینده محترم رشت از تلاشهای حضرت عالی در جهت تصویب مصوبه در مجلس و مکلف کردن و.زارت آموزش و پرورش در خصوص جذب مربیان پیش دبستانی تقدیر و تشکر میکنیم امیدواریم با حمایت های جنابعالی هرچه زودتر این مصوبه در دولت اجرایی شود و مربیان زحمتکش به حق شان برسند. جمعی از مربیان پیش دبستانی .
اااااااااااا 14 ارديبهشت 1392
ای کاش میشد برنامه امتحانی سال سوم راهنمایی رو راحت پیدا کرد . با تشکر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.254 seconds.